Specjalista ds. technicznego wsparcia serwisu
Twój zakres obowiązków
- codzienna koordynacja ekip serwisowych lub montażowych
- współpraca z aktualnymi klientami
- weryfikacja poprawności przeprowadzonych napraw
- współpraca z zewnętrznymi specjalistami, dostawcami i serwisantami, w celu rozwiązywania problemów technicznych zgłaszanych przez Klientów oraz Pracowników Spółki
- wsparcie techniczne dla działu back office serwisu
- przeprowadzanie / koordynowanie przeglądów konserwacyjnych
- prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywanymi pracami
Nasze wymagania
- wykształcenie średnie techniczne (chłodnictwo, elektryka)
- min. 2-letnie doświadczenie w pracy z urządzeniami chłodniczymi
- prawo jazdy kat. B oraz umiejętność prowadzenia samochodu
- odpowiedzialność, rzetelność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
- dyspozycyjność (gotowość do wyjazdów na terenie Polski)
- umiejętności czytania schematów i rysunków technicznych – warunek konieczny
- znajomość zagadnień automatyki i elektryki – warunek konieczny
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie z instalacjami chłodniczymi opartymi na freon/CO2 typu meble chłodnicze, agregaty sprężarkowe, klimatyzacja
- znajomość sterowników Carel, Danfoss
- umiejętność zarządzania zespołem
- certyfikat F-Gaz
To oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u pracodawcy
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
- atrakcyjny system premii uznaniowych
- ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach technicznych i produktowych
- karta multisport
Obszar: Poznań, Wolbrom